صدها سال است که از جملات کوتاه برای نشان دادن یک خانواده یا یک شرکت استفاده می شود. امروز حتی کشورها شعار رسمی خود را دارند. پس برای چی منتظری؟ یکی برای تجارت خود ایجاد کنید. شعار شما مانند آرم شما بخش مهمی از تصویر برند شما است. این باید شما را نمایندگی کند ، حتی اگر آرم شما از دست نرود. اگر موفق شده اید نام شرکت خود را پیدا کنید ، می توانید شعار مناسبی برای تجارت خود پیدا کنید. در زیر روش های مختلفی برای ایجاد شعار شما وجود دارد.

برخی از قوانینی که باید هنگام ایجاد یک شعار رعایت کنید

طبق فرهنگ لغت ، "یک شعار یک عبارت کوتاه و برجسته است که برای تبلیغ یک ایده استفاده می شود." در مورد ما ، از یک شعار برای نشان دادن شرکت ، ارزش ها و خدمات استفاده می شود - همان روشی که یک آرم انجام می دهد تنها تفاوت آن است. شعار ابزاری برای بازاریابی است که می تواند با یا بدون آرم شما استفاده شود ممکن است شما نمی دانید از کجا شروع به ایجاد یک شعار مناسب کنید و ممکن است این کار دلهره آور به نظر برسد اما با ایجاد ویژگی های خاصی در هنگام ایجاد شروع کنید البته این را بخاطر بسپار که کی هستی و لوگوی شما بعنوان پایگاه الهام بخش چه چیزی را نشان می دهد.

کوتاه

یک شعار معمولاً فقط از چند کلمه تشکیل می شود که مستقیم به نقطه می روند. یک شعار چند جمله نیست. بنابراین ، واضح و مختصر باشید. شعار شما نباید از 10 کلمه فراتر رود. غالباً ، بهترین شعارها فقط از چند کلمه تشکیل شده است ، به عنوان مثال ، شعار مک دونالد ، "من Lovin 'it" و نایک ، "Just it it".

ساده 

 خواهید با شعار خود به تعداد افراد بیشتری برسید. بنابراین ساده نگه داشتن آن مهم است. آیا از شعارهایی که با پیچیدگی برجای مانده است ، می دانید؟ اگر چنین است ، این عادی نیست. شرکت جواهرات De Beers این موضوع را فهمید و تصمیم گرفت از شعار "الماس برای همیشه" استفاده کند تا این ایده را که الماس در هرچه بیشتر کلمات مهم است ، پخش کند.

نماینده 

فراموش نکنید که چرا شعاری برای شرکت خود می خواهید: این است که شما را نمایندگی کرده و پیامی را منتقل کنید! بنابراین ضروری است که اگر می خواهید این شعار به راحتی با شرکت شما در ارتباط باشد ، شعار خود را به چه کسی بگویید ، ارزش های خود ، محصولات خود یا آنچه را نمایندگی می کنید. شعار Maxwell House ، یک برند قهوه ، توانست خود را با شعار "خوب به آخرین قطره" نشان دهد.

صداقت

در حالی که شما به دنبال یک نماینده هستید ، به یاد داشته باشید که صادق باشید. بعضی اوقات ، می تواند وسوسه انگیز باشد که بخواهید روی چیزی که نیستید کنید. با این حال ، اگر می خواهید خود را به خوبی نمایان کنید ، شعار شما باید صادقانه باشد. سعی نکنید آنچه را که نیستید تبلیغ کنید. در مورد رستوران های KFC ، شعار آنها "Finger lickin 'خوب" آنها را به خوبی نشان می دهد زیرا محصول اصلی آنها ، مرغ سرخ شده ، با انگشتان دست شما خورده می شود.

مثبت

درست است که افراد منفی راحت تر از موضوعات مثبت توجه را به خود جلب می کنند. با این حال ، شما احتمالاً می خواهید که مشتریان بالقوه شما نظر خوبی درباره شما داشته باشند. به عنوان مثال سعی کنید شعار خود را با موضوعات شاد مانند عشق یا دوستی پیوند دهید. این به شما کمک می کند تا یک تصویر دوستانه داشته باشید. ال جی این را فهمید و از شعار "زندگی خوب" استفاده کرد. علاوه بر این ، اولین حرف هر کلمه در شعار ، همان حروف موجود در نام شرکت است.

چگونه می توان آن شعار عالی را بدست آورد

قبل از شروع ایجاد شعار ، ابتدا باید درونگرایی کنید. ارزش شرکت و محصولات شما چیست؟ محصولات شما چه چیزی ارائه می دهند - کیفیت ، سرعت ، قابلیت دسترسی؟ چه چیزی شما را از رقبای خود جدا می کند؟ این نکات مطمئناً می تواند پایه و اساس تحقیق شما برای شعار شما باشد. همچنین ، مشتریان بالقوه خود را فراموش نکنید. آیا به دنبال ارائه محصولات و خدمات خود به همه یا گروههای خاصی از جمعیت هستید؟ آیا این یک شرکت است که بیشتر برای افراد جوان یا افراد مسن است؟ برعکس ، آیا محصولات شما برای خانم ها است یا برای آقایان؟ برای پاسخ به این سؤالات وقت بگذارید ، این ممکن است زاویه ای به روند خلاقیت شما باشد.

همچنین صدها چیز وجود دارد که می توانند به شما در یافتن شعار مناسب برای تجارت خود کمک کنند. البته ، طوفان مغزی و لیست وجود دارد. می توانید کلمات و مترادف آنها را بنویسید ، و پس از آن قرار دادن آنها در ترکیب های مختلف. چرا خواندن گزیده هایی از ادبیات یا ترانه ها یا شعرها برای درک چگونگی عملکرد ریتم نیست؟ نقل قول های مشهور یا ضرب های معروف نیز می توانند کمک کنند. فقط مطمئن شوید که چیزی که شناخته شده است را کپی نکنید. هشیار باشید ، ایده خوب می تواند در هر زمان و هر مکان ظاهر شود. در غیر این صورت ، چندین سایت در وب وجود دارد که می توانند یک شعار برای شما تولید کنند.

در پایان ، احساس رایگان کنید که نسخه های مختلف آرم خود را با یا بدون شعار خود امتحان کنید. این ممکن است به شما بگوید که آیا متناسب با نام تجاری شما است یا خیر. همچنین ، یک فونت را انتخاب کنید که هم پیام شما و هم مقادیر شما را نشان دهد. فونت های سریال یا sif serif را ترجیح می دهید؟ این نوع فونت ها مزایای زیبایی شناختی متنوعی را ارائه می دهند که می توانند به شما در حمل آسان شعار و پیام کمک کنند. لذت بردن از ایجاد!


خدمات طراحی انلاین شعار ,شرکت ,ایجاد ,نشان ,استفاده ,چیزی ,وجود دارد ,کنید شعار ,برای تجارت ,فراموش نکنید ,عنوان مثال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

soft99 اینجا همه چی هست عبدالعلی روان پاک نقد و بررسی در این وبلاگ با متد روز دیار همت و صمیمیت ( روستای خشک ) چشم انتظارم موضوع آزاد