هیچ کس بی عیب نیست و بسیاری از طراحان نیز بنا به تجربه و سطح دانش خود ممکن است خطاهایی در زمان طراحی انجام دهند،اما این خطا برای کارفرما ممکن است هزینه های سنگینی در پی داشته باشد چرا که لوگو هر شرکت نشانگر برند و شخصیت و قدرت ان شرکت است،پس تا جای ممکن باید طراحان حواس خود را جمع کنند تا این گونه مشکلات را برای تجارت ها ایجاد نکنند.

اما یک سری خطا ها و اشتباهات وجود دارد که با کمی توجه و وقت گذاشتن میتوان از ان ها عبور کرد و از انجام ان جلوگیری کرد.ما قصد جبهه گیری و برچسب زدن به طراحان و گرافیستان را نداریم چرا که مطمئنیم طراحان نیز مانند بقیه اقشار برای رشد و پیشرفت خود وقت میگذارند و دانش کافی برای انجام کار ها را دارند.

1 – طراحی بدون خلاصه سازی

این مفهوم در بسیاری از موارد ممکن اشتباه گرفته شده و حتی پیاده سازی شود, ممکن است بعضی از حرفها که در این لیست به آنها اشاره میکنم کمی برای شما نادرست به نظر برسد, ولی تمامی آنها حقیقت دارد. من این اعتقاد را دارم که بسیاری از پروژه های کاری که ما بر روی آنها کار مینماییم کمی احساسات در داخل آنها وجود دارد و یا حتی احساساتی برخورد نماییم.

اگر چه طراحی بدون خلاصه سازی امکان دارد, بسیاری از طراحان سرخود بسیاری از موارد را حذف مینمایند در حالی که میتواند آن مورد برای طراحی لوگو بسیار ایده آل به نظر برسد.

خلاصه سازی میتواند به طراح در طراحی لوگوی مربوطه کمک بسیار زیادی را نماید, و خواسته های شما را از طراحی مشخص سازد. بنابراین این نکته میتواند در شروع یک طراحی خود به خود طراح و مشتری کمک بسیار زیادی را نماید و نبود آن باعث خواهد شد تا طراح به صورت آزادانه طراحی خود را انجام داده که در نهایت شاید کار به درستی از آب در نیاید.

ما در اینجا تنها به بعضی از موارد اشاره نمودیم. بدون خلاصه سازی که مشتری میتواند در اختیار طراح قرار دهد کار نهایی میتواند فاجعه بار باشد. اگر شما کار حرفه ای در زمینه طراحی لوگو میخواهید, بنابراین در مورد کار باید به طراح توضیحات بیشتری را بدهید.

2 – برای خودتان طراحی کنید

ذات طراحی بیشتر به تجربه و مهارت طراح بستگی دارد و همیشه این سوال به وجود می آید که چه شخصی این لوگو را طراحی نموده است. در صورتی که برای طراحی آن طراح لوگو دشواری های بسیار زیادی را کشیده است. بازدید کنندگان اغلب از این دشواری ها نمیدانند.

شما باید متوجه باشید که هدف ایجاد نمودن لوگو چیست و قرار است چه افرادی را تحت تاثیر قرار بدهد. زمانی که در مورد لوگو مواردی را متوجه شدید و بسیاری از سوالات پاسخ داده شد سپس میتوانید طراحی و تعریف پروژه را آغاز نمایید.

این هشدار برای شرکت های متوسط میباشد: فکر نکنید که لوگو میتواند شما را به تمامی هدفها و ایده هایتان برساند. شما تنها با لوگو میتوانید مفاهیمی را به مخاطبان خود منتق منتقل و با آنها صحبت کنید. بنابراین باید طراح بسیار خوب و حرفه ای را برای این کار استخدام نمایید.

 

با رعایت این دو مورد امید است که شما عزیزان طراح و گرافیست طرح های زیباتر و اصولی تری طراحی کنید و از اشتباهات خود بکاهید،این دو مورد هر چند کوچک اما گامی برای رسیدن به سوی جلو است.با تشکر از اینکه این مقاله را مطالعه کردید.


خدمات طراحی انلاین طراحی ,لوگو ,طراح ,میتواند ,طراحان ,سازی ,خلاصه سازی ,بسیار زیادی ,بدون خلاصه ,طراحی کنید ,طراحی لوگو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انار چت،چت انار NAIBSAZEH سایت درسی|ویرگول|دانلودنمونه سوال|سوالات هفتم هشتم نهم|پایه هفتم ،هشتم، نهم |گام به گام اینجا همه چی هست نی نی موضوعات مختلف تجارت فلزیاب پویان